maanantai 8. heinäkuuta 2013

Valitus

Mua vähä jänskättää!! Eka postaus pitkään aikaan ja vielä puhelimella.
Joten älä välitä jos parit kuvat ja teksi hyppii päin jotain.
Nyt voin sanoo että mulla on ollu ihan outo kesä!!
Tunteet ja päivät menee ku vuoristorataa. Siks tänne blogiin en oo kerenny kirjottelee
Alotan vaikka siitä että oon sairastellu niin paljon että huhuh. Mulla oli vakava tulehdus hampaassa,
Ja se sitten pilas mun juhannuksen,ku makasin kivun kourissa, sitten olin viikonloppuna,häissä lahdessa. Ja kappas vaan mitä sitten, no paarma päätti purasta (oon todella allerginen) joten jalka paisu ja sitte oltiin vuodepotilaita! Häät sain kuitenki alta pois ja kotiudun tänään ja aamulla heräsin ni eiköhän flunssa ollu iskeny.....
Mua jo ihan naurattaa tää kipeys ja kipu , että kysymys kuuluu mitä seuraavaks?!
Onneks mä oon pirtee tytsy ja jaksan hymyillä :-)
Palataan seuraavan kerran kuvien kera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti