keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Täällä taas..

Kukkuu!
 
Mitäs teille kuuluu? Mulle tuli joku ihme kohtaus, että pakko kirjottaa tänne.
Kuinka monta kertaa oon viime kuukausien aikana ollu täällä kirjottanu ihan hirveesti ja sitten joku vaa tuolla päässä sanonu "älääää paina julkasu nappia" hah. Mutta kaikki jees, mä oon nykyy haimoolainen. Muutin metsää. Toista vuotta koulussa potkitaan eteenpäin. Saanu uusia ystäviä ja koulukavereista on tullu enemmän läheisiä ku koskaan enne. Onhan meillä silti meijän pikkuporukka vielä. Tässä muutamat kuvat vielä mitä mulle kuuluu nykää. Taidan lopettaa ennenku toi maikka sulkee tän mun masiinan....
 
OBELIX!

Pikkuveikka kasvaa jo hurjaa vauhtia.


Murun kanssa fiilistelyä!

Weekend festarit!!


Pipopäät hih

Tarun yllätys synttärit part 2 järjesttetiin taas.


Mun 4 täydellistä tyttöä <3 td="">

 

Tässä ois vähä kuvia ja fiilistelyä, täähän tuntuu kivalta olla taas takasin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti