maanantai 21. huhtikuuta 2014

ihana kevät

Tasan puoli vuotta sitte mä kirjottelin tänne viimeks. 
Pahottelin taas pitkää taukoo ja vannouduin kirjottamaan tänne taas enemmän.
Tässä sitä ollaa.. Ei postauksen postausta. Iha naurattaa tää touhu, miks mä en vaa voi poista tätä ja olla tulematta surkuttelee kuinka ikävä tätä hommaa on ja lupailla turhia. 
Mutta silti mä edelleen käyn tääl aktiivisesti selailee muiden juttuja ja tosta kuihtuneesta kommentti boxista on tulossa vaa pelkkä vitsi. Yritin tuossa miettii että jos mä vaikka keksin tälle koko helahoidolle uuden nimen ja alotan ihan alusta. Ei. Se ei oo käyny. Vaan tää nimi käy mulle. Vaikka se on nii vuotta 2012 ja ylä-astetta en voi vaan muuttaa sitä!
 Mulla on menossa tällä hetkellä elämässä nii suuri vaihde päällä että ihan pelottaa painaa kaasuu lisää. Silti mä teen sitä. No mikä on muuttunu tässä puolessa vuodessa.
Asun virallisesti metsässä , mahtavien ihmisten kanssa kylläkin. Mulla on kohta autokortti (toivottavasti ) ja tää kevät onki pyöriny autoilun ympärillä ja viimisiä pennosia laskien mihin romukuplaa mulla riittää rahat. Kavereita ja yöhön asti valvomisia on enemmän ku koskaan ennen.
Uusia mahtavia tuttavuuksia on löytyny vaikka minkä kulman takaa ja vihdoin kaikki palaset on loksahtanu paikallee. Enää en oo kärsiny flunssasta kokoajan ja pörriäiset ei oo kiusannu. Kesä loman alkamisee riittää enää yhden käden sormet, 4 yötä ja sitte alkaa se kauan odotettu loma. Jottei tästä tuu aivan tylsä höpöttely ni lopetaa ajoisssa. Nyt mulla on syy palata huomenna tai 5 kuukauden päästä takasin. 
Mietin monta päivää uskallanko kirjottaa tänne enää. Nyky päivänä tuntuu että vaan nää isot blogit on mielenkiintosia ja mitä enemmän draamaa sen parempi. Mutta kuitenkin isommaksi osaksi uskalsin julkistaa tän siks koska mähän teen tätä oman itseni takia! Ja nyt palan vaa halusta painaa " julkase" nappia. 
Ennen sitä pitää keksii joku epätoivonen otsikko..
Kuvat on tältä päiväseltä kuvaus reissulta järvenrannalta, ihana kevät !
Mukavaa lyhyttä alkavaa viikkoa :)

3 kommenttia:

  1. Älä mieti mitä mieltä muut on sun blogista :)
    Itse tykkään selailla pienempiä blogeja ja poimin lukulistalle parhaimmat- suurempia blogeja en lue enään lainkaan (ennen luin mm Cavaa) koska ne vaikuttaa niin etäiselle ettei pääse samaistumaan!

    Eli jatka vaan, sulla on selkeä ja siisti blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Aivan ihana olet :) sun ansiosta aloin miettii jo seuraavaa postausta :)!!

      Poista
  2. You're so pretty and the surrounding landscape is breathtaking!
    Your blog is really cute, dear. Keep up the amazing work!

    xx Rebekah

    http://flirting-with-fashion.blogspot.de

    VastaaPoista